carla-kenia.reismee.nl

"You can leave Africa, but Africa will never leave you"

Augustus 2017, http://carla-oeganda.reismee.nl/

morgen komen we naar huis....het is bijna voorbij.....vrijdag landen we weer in Brussel....met beide voeten weer op aarde.....of staan we hier met beide voeten op de aarde....ik probeer "best of both worlds" op te pakken, mee te nemen en niet te vergeten, konden we het maar mengen, zoals 2 potjes verf die je mengt en een mooie kleur komt eruit.....deze wereld iets van ons en wij iets van hier.....dat zou mooi zijn....op elk vlak / gebied.....kan niks bedenken wat ik niet zou willen mengen. Waren wij maar iets bruiner en hun iets lichter....waarom is het zo oneerlijk verdeeld.....

ik ben blij en dankbaar dat ik mijn verlangen om ooit 'n keer in Afrika te zijn en te werken heb mogen waarmaken, voelt alsof ik een universiteits-diploma heb gehaald, zoveel geleerd, zoveel gezien, zoveel ervaren....


Toen dacht ik, dat was Once in a Lifetime, moe en voldaan vlogen we terug naar de thuisbasis.

En dat kan gewoon, heen en weer, wij mogen dat.

En nu, nu ga ik weer heen, heen naar Kenia deze keer.

"You can leave Africa, but Africa will never leave you"





Reacties

Reacties

nicole

O wat geweldig Carla, het zal vast weer een mooi avontuur worden met hopelijk veel gelach en weinig tranen, ik zal het graag lezen hoe het je gaat. veel geluk !

Anja

Wat fijn dat je weer kunt gaan. Ik volg je graag!

Conchia

Super leuk Carla, op naar het volgend avontuur!

Bianca

Wordt vast weer een super ervaring . Vindt het geweldig dat je dit doet en nu samen met leslie. Veel plezier , geniet en ik kijk weer uit naar je mooie verhalen .?

Peter en Brigitte

Wat zijn wij weer benieuwd naar je blog?
Genoten van je schrijftalent en ervaringen.
Kenia, wou dat ik in je koffer mee mocht reizen ☺️
P en B

Elly

Hartstikke leuk Carla.
Het aftellen is begonnen.
Ik volg je blog met veel plezier.

Tanja

Hey Carla,
We gaan je weer met plezier volgen. Hopelijk weer een mooie reis samen met Leslie.
Geniet er samen van

Asta

Hoi Carla,
Ik wens je weer een onvergetelijke reis.
Ik zal je belevenissen weer met veel plezier volgen.
Geniet er weer van!

Asta

Ad

Time flies! Ik roep steeds tegen mensen dat je vorige keer, 2 jaar geleden in Oeganda was, nu lees ik dat het 2016, dus alweer 3 jaar geleden was! Voorbereidingen in volle gang, leuk, en inderdaad, voor je het weet, zitten Les en jij alweer in het vliegtuig! Geniet van het voorbereiden, organiseren en regelen, en ik wens jullie alvast een goede reis, en fantastische ervaring in Kenia straks!

Grote Carla

He kleine C,
Hopelijk weer zo'n prachtige ervaring!
Ik kijk uit naar je blog en reis zo in gedachten een beetje mee!

Therese WIjnen, TravelUnique

Ha Carla, ik wil jou en Leslie alvast een hele goede reis wensen en een fantastische tijd in Kenia. Hartelijke groet, Therese

Peter & Annemiek

Hoi Carla. We wensen je een hele goede reis toe en een geweldige periode in Kenia. We kijken nu al uit naar je mooie verhalen. Liefs ?

Arianne

Heel veel succes en over 2 jaar weer??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!